POSAO - Svi Poslovi - Srbija  

Thursday, September 11, 2008

Ne želim sigurnost stalnog posla, želim biti freelancer [ Svi Poslovi | Vesti]

Ne radi ti se više tvoj posao? Muka ti je od okruženja? Pročitaj ono što sledi. Priloženi deo članka je nađen ovde.

Ne želim sigurnost stalnog posla?

Dok većina Hrvata kada čuje riječ uspjeh isključivo pomišlja na stalni radni odnos, fiksnu mjesečnu plaću, broj radnih dana plaćenog godišnjeg odmora, podmireno zdravstveno i mirovinsko osiguranje, postoje i oni koji ni po koju cijenu ne žele biti dio kolektiva, imati jednog šefa, gledati uvijek iste kolege, sjediti uvijek na istom mjestu…

Oni su freelanceri ili, kako bismo to mogli slobodno prevesti, slobodnjaci, koji se ne žele vezati za jednu kompaniju i jednog poslodavca. Oni samo žele biti svoji šefovi, sami birati projekte na kojima će raditi, sami određivati svoju vrijednost, sami kupiti plodove svoga rada, ali i sami snositi odgovornost za eventualne pogreške.

Ranko Vučinić

Rakno Vučinić je postao slobodnjak. Zašto? Kako?

Preumoran od brojnog svega-nečega-ničega odlučio sam otići iz velike kompanije i u potpunosti, ili u većem dijelu, upravljanje trenucima uzeti u svoje ruke. Odlučio sam osobno birati poslove i klijente, imati svoju visinu honorara, koju zasnivam na onome koliko vrijedim i koliko mogu. Odlučio sam osobno uvjeriti klijenta i objasniti mu zašto je eventualno moj put k rješenju kvalitetniji i uspješniji i imam osobno pravo direktno nazvati klijenta ili napisati mu jasan e-mail zašto eventualno ne bih želio da više surađujemo. Projekte više doživljavam kao dio svoje priče, odnosno ja se više osjećam dijelom nje, jer nema onih nekoliko uredskih i korporativnih stepenica koje je potrebno prijeći između mene i klijenta, već je komunikacija izravna, otvorena, doista iskrena.

Tako priča Ranko Vučinić, jedan od najpoznatijih i najtraženijih zagrebačkih stručnjaka za PR, koji nam kroz svoju priču najbolje pruža uvid u razliku između stalno zaposlenog radnika i slobodnjaka te nam otkriva svoj put od jednog do drugog.

Želja za nečim više

Naime, Ranko je donedavno također bio dio kolektiva. Radio je za GREY grupaciju, jednu od najuspješnijih marketinških agencija u svijetu. Tamo je počeo kao pomoćnik kreativnog direktora, no malo-pomalo došao je do vrlo cijenjene i bez sumnje dobro plaćene pozicije direktora odjela za odnose s javnošću.

No, jednog dana, nakon niza realiziranih projekata za više od 80-ak raznih domaćih i međunarodnih klijenata, odlučio je svoju karijeru i život u potpunosti uzeti u svoje ruke.

Obavljao sam poslove i projekte diljem svijeta, a zajedno sa svojim timom ispunjavao sam ponekad i nevjerojatne želje klijenata. No, u jednom trenutku shvatio sam da to više nije ono što me raduje i da mogu više, ali zbog nekih drugih, bližih ili daljih suradnika ili klijenata, stojim ili kaskam na mjestu.

No comments: